MyFujifilm x familyblend

Wist je dat… 67% van de Nederlanders jaarlijks een product koopt aanbevolen door influencers?

De uitdaging

Ouders leggen vaak ieder moment van hun kinderen vast, maar vaak blijven die foto’s onterecht op een geheugenkaart of een telefoon staan. Samen met onze titels van familyblend en MyFujifilm hebben we ouders uitgedaagd om hun favoriete momenten af te drukken. Mooie herinneringen komen tot leven dankzij MyFujifilm.

Fujifilm gaat een nieuwe webshop lanceren in Nederland en wil dit groots gaan communiceren richting B2C. Generaties lang creëren zij voor hun klanten kostbare herinneringen in gedrukte vorm. Familyblend ondersteunt MyFuijifilm in het behalen van de volgende doelstelling: Het creëren van awareness, branding en activatie binnen de doelgroep 25-35 jaar. MyFujifilm x familyblend

De campagne

Met het concept ‘Mijn Fujifilm Moment’ werden ouders geïnspireerd en aangemoedigd om de kostbare momenten met hun kinderen vast te leggen, zodat deze niet verloren gaan in de digitale wirwar op hun telefoon. Dit initiatief is bedoeld om ervoor te zorgen dat ouders actiever gebruikmaken van fysieke beelden. In Nederland hebben we MyFujifilm geïntroduceerd via de platforms Kek Mama en Mamaplaats door middel van een social campagne. Daarnaast hebben we met behulp van influencers het concept “Mijn Fujifilm Moment” gebruikt om te demonstreren wat er allemaal mogelijk is met MyFujifilm. Hierdoor werden moeders aangemoedigd om ook hun eigen “Mijn Fujifilm Moment” te delen. MyFujifilm x familyblend

De ingezette middelen:

– Inzet van 10 influencers
– Sponsored story’s op Kek Mama
– Sponsored story’s op Mamaplaats
– Social campagne Kek Mama
– Social campagne Mamaplaats
– Social campagne Mama Magazine

Het resultaat

We hebben met de campagne ruim 1 miljoen mensen bereikt. Dit was een overscore van 50.000 views.

 

Wil jij ook 5 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk