Nieuws
Corendon x familyblend
Samen met Corendon zijn wij een campagne gestart om hen als dé reisorganisatie onder de aandacht te brengen die voor elk gezin de beste vakantie aanbiedingen heeft.
Affiliate marketing: Klanten zien 7,5% omzetstijging!
Door onze jarenlange ervaring en kennis te delen zorgen we dat jij maximaal jonge gezinnen bereikt! Bewezen is dat onze klanten door inzet van Affiliate marketing een omzetstijging realiseren van 7,5%.
Albert Heijn x familyblend
Samen met Albert Heijn hebben we onze krachten gebundeld om het Paasassortiment te laten stralen en hierbij de aandacht van jonge gezinnen te trekken.
Specialist aan het woord – Kimberley van Heiningen
We geven Kimberley graag het woord om meer te delen over haar werkzaamheden als Online Redacteur van Kek Mama.
Emma Sleep x familyblend
Emma Sleep en familyblend hebben de handen ineen geslagen om de boodschap ‘slaap is heilig’ over te brengen op de doelgroep jonge gezinnen.
Oostenrijks Toeristenburo x familyblend
Met het creatieve concept ‘Onontdekt Oostenrijk’ willen we ouders van schoolgaande kinderen laten zien hoe leuk een vakantie naar Oostenrijk kan zijn, het hele jaar door!
Brandwonden Stichting x familyblend
Brandwonden Stichting en familyblend stonden voor de uitdagende taak om bewustzijn over kinderbrandwonden te vergroten en jonge gezinnen actief te betrekken bij dit onderwerp.
Primark x familyblend
Familyblend en Primark hebben de handen ineen geslagen tijdens de kerstperiode met de deze specifieke modeserie.
New family member: Terence Verhagen
Familyblend heeft een nieuwe family member! Terence is begonnen als Partnerships Manager. Wie is Terence? We stellen hem graag even voor!
Al jaren dé marktleider in het bereiken van jonge gezinnen
Meest gelezen