Nieuws

360º campagne familyblend | C&A x Kek Mama
Familyblend en C&A hebben de handen ineen geslagen, waar uiteindelijk het creatieve concept ‘Naar buiten met C&A’ uit is ontstaan.

Hoe familyblend navigeert in de wereld van Influencer Marketing
Influencer Marketing is een interessante manier voor organisaties om hun specifieke doelgroep te bereiken.

Hoe familyblend’s diversiteit leidt tot eenheid in bereik
Zonder projectmanagers zouden heel veel campagnes of projecten een stuk minder soepel lopen. Plannen is niet voor iedereen en juist daarom is het zo’n belangrijke toevoeging aan een bedrijf.

New family member: Kezia Sieters
Familyblend heeft een nieuwe family member! Kezia is begonnen als Partnerships Manager. Wie is Kezia? We stellen haar graag even voor!

Kek Mama bestaat 15 jaar!
Kek Mama bestaat 15 jaar en stapt een nieuw tijdperk in met meer focus op bewustwording, online en duurzaamheid.

Synergie in Marketing: Hoe familyblend het maximale bereik genereert
Met onze verschillende online en offline marketingkanalen weten we als geen ander hoe we onze merken op de juiste manier onder de aandacht kunnen brengen bij de gewenste doelgroep.

MyFujifilm x familyblend
Wist je dat… 67% van de Nederlanders jaarlijks een product koopt aanbevolen door influencers?

Babboe x familyblend
Familyblend en Babboe bakfiets hebben de handen in een geslagen om meer awareness en activatie te creëren rondom het merk Babboe.

EuroParcs x Mama-event met Mamaplaats
Een weekend vol verrassingen met het hele gezin
Al jaren dé marktleider in het bereiken van jonge gezinnen
Meest gelezen