EasyToys x familyblend

Creatief concept: Easy Does It!

De uitdaging

EasyToys heeft een missie: zoveel mogelijk mensen aanmoedigen om te ontdekken, experimenteren en te genieten, zowel met anderen als met zichzelf. Het is een topic dat altijd relevant is en leent zich daarom goed voor een always-on strategie. Met de elementen fun en educatie creëren we seksgerelateerde onderwerpen tot de normaalste zaak van de wereld. We maken sex nog toegankelijker voor moeders. Hiermee claimen we het concept: Easy Does it! EasyToys x familyblend

De campagne 

Hoe zijn we erin geslaagd om onderwerpen met betrekking tot sex de normaalste zaak van de wereld te maken? De campagne bestond uit vier flights, waarbij gebruik werd gemaakt van verschillende sponsored stories en meerdere advertorials. In de nieuwste editie van Kek Mama zijn onze zelf ontwikkelde ‘ketskaartjes’ te vinden. Hiermee willen we de doelgroep stimuleren openlijk over deze onderwerpen met elkaar te praten.

De implementatie van dit concept heeft zich effectief bewezen, vooral bij het slim inspelen op de marketingkalender. Tijdens de campagne hebben we EasyToys in vier Kek Mama edities laten schitteren. Denk aan de editie tijdens Valentijnsdag, Masturbatiemaand (mei), de editie in september over liefde en in november als goede voorbereiding op de party season. Hierdoor zijn we erin geslaagd om te reageren op diverse hoogtepunten gedurende het jaar via verschillende kanalen, waaronder Kek Mama, Mamaplaats en Mama Magazine.

Dankzij onze ‘always on’-strategie hebben we voortdurend aandacht besteed aan de onderwerpen ‘liefde en sex’. Hierdoor blijft EasyToys consistent aanwezig in het bewustzijn van onze doelgroep. Onze strategische aanpak heeft niet alleen de aandacht van de doelgroep vastgehouden, maar heeft ook EasyToys als de eerste keuze bij hen gevestigd.

Het resultaat EasyToys x Familyblend

Voor deze jaarcampagne hebben we een totaal bereik van 1,4 miljoen impressies behaald. Een prachtig resultaat waarbij we deze boodschap met kracht over hebben kunnen brengen. Er is een absolute match te zien tussen onze doelgroep en EasyToys.

EasyToys x familyblend

Wil jij ook 5 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk