Hoe familyblend navigeert in de wereld van Influencer Marketing

Maud over Influencer Marketing

Mijn naam is Maud, woonachtig in Duiven en nu ruim een jaar aan boord bij het familyblend-team als Junior Influencer Marketeer. Binnen familyblend ben ik verantwoordelijk voor het opstellen en aanleveren van influencer campagnes. Dit houdt in dat ik dé perfecte influencer match zoek voor onze klanten door zorgvuldig influencers te selecteren die niet alleen qua doelgroep, maar ook goed aansluiten bij de waarden en boodschap van de klant. 

We streven bij familyblend voortdurend naar verbetering, en daarom werk ik dagelijks aan de uitbreiding van ons netwerk van influencers. Mijn ultieme doel is om win-win samenwerkingen tot stand te brengen, waar zowel de influencer als de klant maximaal kunnen profiteren van de samenwerking.

De Kracht van Influencer Marketing

De style workshop van Influencer Marketing is een interessante manier voor organisaties om hun specifieke doelgroep te bereiken. Door zorgvuldig geselecteerde influencers in te schakelen, kunnen bedrijven een breed of juist heel specifiek publiek aanspreken en overtuigen met authentieke content. Deze influencers fungeren als beïnvloeders en zijn daarom een krachtig hulpmiddel om online marketingdoelen te bereiken. Met onze ruime ervaring in Influencer Marketing helpen wij bedrijven graag bij het bepalen van de juiste influencer marketingstrategie en kunnen we duidelijk advies geven over welke influencers het beste bij jouw merk en doelen passen.

“Influencers zijn de stemmen die consumenten vertrouwen en volgen. Elke influencer vertelt een verhaal, en merken kunnen daarin een rol spelen.”

Hoogtepunt: EuroParcs x familyblend

Onlangs hebben we met veel enthousiasme een campagne voor EuroParcs uitgevoerd en dit was zonder twijfel een enorm hoogtepunt. We hebben met zorg 8 hoogwaardige influencers geselecteerd die samen met hun gezin van 6 tot en met 8 oktober te gast waren bij EuroParcs in Kaatsheuvel. Dit weekend was tot de nok toe gevuld met de meest geweldige activiteiten, waaronder een speciaal Mama-event dat de aandacht trok.

Zowel onze klant als de influencers zelf waren buitengewoon tevreden over het mega geslaagde weekend. Deze campagne dient absoluut als een voorbeeld van wat we kunnen bereiken in onze streven naar succesvolle en impactvolle campagnes binnen FamilyBlend.

 

Belangrijke aspecten binnen de influencer marketing

Authenticiteit is de sleutel tot influencer marketing.” Neem de tijd om een oprechte relatie op te bouwen met de influencers waarmee je samenwerkt. Dit draagt bij aan een sterke samenwerking en resulteert in geloofwaardige content die resoneert met het publiek. Een goede band met influencers kan de basis vormen voor succesvolle en authentieke campagnes.

 Artikel geschreven door Maud Snijders, Junior influencer marketeer bij Familyblend

 

Wil jij ook 5 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk