Overname Baby op komst door Familyblend & Kompas Publishing maakt portfolio compleet vanaf de zwangerschap

Baby op komst, het online platform en magazine door verloskundigen, zal worden overgenomen door Familyblend & Kompas Publishing. Op het platform ontdek je alles over zwanger worden tot de eerste periode na de geboorte van je kindje. Alle informatie op deze website is geschreven door verloskundigen, diëtisten en een consultatiebureau arts. Daarnaast wordt het magazine verspreid onder verloskundigenpraktijken met een oplage van 125.000 exemplaren. Tot op heden werd het online platform en magazine uitgegeven door Digital Baby Care. Door het onder te brengen bij Familyblend kan het platform zich zowel online als offline verder uitbreiden.

Sandra Vuijk, eigenaar Baby op komst: “Baby op komst kan haar positie in de markt nog beter versterken door zich aan te sluiten bij Familyblend. Familyblend heeft al jaren ervaring met de doelgroep jonge gezinnen. Door onze kennis en ervaring samen te voegen kunnen we alle kanalen zoals het magazine en de website nog sterker maken. Ik kan niet wachten om binnen de Familyblend familie aan de slag te gaan.”

Jannine Berkelaar, hoofdredacteur Kek Mama: Baby op komst is een prachtige aanvulling op ons rijke portfolio. De website en het magazine bieden zeer betrouwbare informatie aan zwangeren en moeders met baby’s. Een niche binnen de niche jonge gezinnen. Ik heb bewondering voor wat Sandra de afgelopen jaren heeft neergezet en kijk ernaar uit onze krachten te bundelen.”

Rik van Elk, eigenaar Familyblend: “Het toevoegen van Baby op komst aan ons portfolio is een gerichte toevoeging. Naast de vier titels die we al in huis hebben, geeft het platform ons nog meer bereik aan het begin van de zwangerschap. De vijf titels tezamen genereren nu in totaal meer dan 22 miljoen views per maand. En bereiken wij gericht jonge gezinnen in de leeftijd van 0 tot en met 12 jaar. Door de ervaring van Sandra en ons team aan elkaar te koppelen zien wij een mooie toekomst voor Baby op komst, zowel online als offline.”

De overname is zonder voorbehoud en vanaf heden van kracht.

Wil jij ook 3 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk