Me-To-We overgenomen door Familyblend en Kompas Publishing

Me-to-We, het uitgesproken online merk voor jonge moeders, zal per 1 december worden overgenomen door Familyblend en Kompas Publishing. Het online platform werd tot op heden uitgegeven door Snippet Media dat betere kansen voor de voortzetting van het merk ziet bij een andere uitgever. Snippet Media is als uitgever bekend door de exploitatie van het merk Saar.

Barbara van Erp, mede-eigenaar Snippet Media: “We leggen 100% de focus op de exploitatie van het merk Saar. Alle kanalen zoals het magazine, website, cursussen en zeker ook de podcast vragen onze toewijding. Het platform Me-to-We heeft niet langer onze aandacht en we zijn daarom heel blij dat we een goede familie hebben gevonden voor Me-to-We. We zijn ervan overtuigd dat het onder hetzelfde dak als Kek Mama, Mama Magazine en Mamaplaats, de volle aandacht krijgt die dit mooie merk verdient.”

Jannine Berkelaar, hoofdredacteur Kek Mama: “Ik ben enorm trots op wat we het afgelopen jaar met Kek Mama hebben neergezet. Naast het magazine is ook het online platform van Kek Mama nu echt tot wasdom gekomen en heeft het nieuwe online merk Mama Magazine haar positie verworven. Met de komst van Me-to-We weten we nog meer moeders te bereiken, vermaken en inspireren. Me-to-We is het goudeerlijke platform over hoe ouderschap nu echt is. Met gegarandeerd rommelige huizen, boze peuters, kinderen die niets lusten en ouders die alles kunnen op heel weinig slaap. Ik kijk uit naar een succesvolle samenwerking en integratie van Me-to-We waarmee we ons crossmediale portfolio voor moeders nog meer op de kaart zullen zetten.”

De overname is zonder voorbehoud en vanaf heden van kracht.

Rik van Elk, eigenaar Familyblend: “Wij zien Me-to-We en haar team als een waardevolle toevoeging en verbreding van ons portfolio. Het merk en platform Me-to-We verder uitbouwen vraagt om specifieke aandacht. Met onze ervaring binnen deze doelgroep, kennis van de media, persoonlijke aanpak en de inzet van ons influencerkanaal zien wij een mooie toekomst voor Me-to-We, zowel online als offline.”

Me-To-We

Wil jij ook 3 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk