New familymember: Bo Bette Neven
Marketeer bij Kek Mama
Welkom!
Familyblend heeft een nieuwe family member! Bo Bette Neven is begonnen als Marketeer bij Kek Mama. Wie is Bo Bette? We stellen deze topper graag even aan je voor!
Bo Bette versterkt ons Kek Mama-team en zal een sleutelrol spelen in het maken van de perfecte match tussen Kek Mama en onze klanten. Met de expertise van Bo Bette in ons team kunnen we niet anders dan successen behalen. Wil je meer weten over Bo Bette en haar toegevoegde waarde? Lees dan snel verder!
“Het is een toevoeging in het leven van iedere moeder én vrouw, en het is daarom mijn doel om Kek nog zichtbaarder te maken.”
Vertel, wie ben je en waar kom je vandaan?
“Mijn naam is Bo Bette en ik ben 23 jaar. Ik kom uit het pittoreske Stolwijk. Voor de niet-kenners: dit is dé plek in Zuid-Holland waar je de allerlekkerste kaas van Nederland kunt eten. Zegt dit je nog steeds niets? Oké dan; het ligt onder de rook van Gouda. Nu ik (bijna) dagelijks rond dwarrel in Utrecht, vind ik het heerlijk om hier na mijn werkdag weer de rust van de polders op te zoeken.”
Wat heb je hiervoor gedaan?
“Voor familyblend werkte ik als contentspecialist bij een online marketingbureau in Gouda én was ik er een tijd lang van overtuigd dat ik de journalistiek in wilde. Bij familyblend komen deze twee werelden samen: marketeer van een journalistiek vrouwenblad. Kan niet beter toch? Nu kan ik iedere dag mijn twee passies combineren. En daar word ik heel blij van!”
Wat vind jij leuk aan je werk? Waar krijg jij energie van?
“Ik houd van dynamiek, en laat dat nu precies hetgeen zijn wat mijn werk typeert. Zij het in de werkzaamheden, zij het in het team. Vanaf moment één werd ik door mijn collega’s met open armen ontvangen en werd er veel gelachen. Dus naast het knallen van de leukste – offline én online – campagnes voor Kek Mama krijg ik ook heel veel energie van de lach die dagelijks op mijn gezicht verschijnt dankzij het leuke team. Bovendien vind ik het gaaf dat bij Kek Mama en familyblend echt alles aan bod komt: van een eigen glossy magazine tot influencer marketing en creatieve concepten voor onze opdrachtgevers.”New familymember Lisa van den Akker
Even iets anders dan werk: wat doe jij in je vrije tijd?
“Het allerbelangrijkst vind ik mijn tijd met vrienden en familie. Ik ben een echt familiemens – jammer dat vrienden-mens geen woord is – en ik vind het heel belangrijk om betrokken te zijn bij hun levens. Of dit nu samen borrelen, koffie drinken of wandelen is: tijd met hen staat voor mij met stipt op nummer één. Daarnaast ben ik graag buiten, zie je mij regelmatig in de sportschool én kan ik wegdromen in een goed boek. En dat hele leven vind ik dan weer leuk om vast te leggen op foto’s. ”
Wat zijn jouw ambities bij familyblend?
“Alle vrouwen in Nederland laten zien hoe leuk het merk Kek Mama is, zowel in print als online. Kek Mama is het enige fysieke blad speciaal voor moeders en het is dé plek om herkenbare, maar ook humoristische verhalen te lezen. Het is een toevoeging in het leven van iedere moeder én vrouw, en het is daarom mijn doel om Kek nog zichtbaarder te maken. Kek Mama heeft een specifieke doelgroep en dat is een enorme kracht: dit is waar verbinding ontstaat.
En het leuke hiervan? Dat ik tegelijkertijd mijn eigen marketingvaardigheden kan ontwikkelen én verbeteren. Ik zeg 1 + 1 = 3. ”