Hoe samenwerking en creativiteit kan leiden tot positieve veranderingen 

Mijn naam is Sesanne, moeder van 3 kinderen genaamd Max, Bram en Philippa, samen met mijn vriend Roderick en onze hond Bobby wonen we in Bussum. 

Bij familyblend ben ik werkzaam als Creative Director. Ik ben verantwoordelijk voor een creatieve doorvertaling van briefings en het bedenken van proactieve ideeën voor merken die aansluiten bij onze doelgroep. Bovendien werken we hard aan het naar een nog hoger niveau tillen van de branded content binnen onze titels! Het is mooi om te zien hoe we door samen te werken en lekker out-of-the-box te denken telkens weer de doelgroep weten te raken, in allerlei verschillende campagnes en met verschillende boodschappen. Wij verbinden merken met jonge gezinnen en met 17 jaar ervaring onder de doelgroep weten we bij familyblend als geen ander wat er speelt onder vaders en moeders. samenwerking en creativiteit

“Er liggen nog genoeg ideeën en concepten op de plank waarvan ik natuurlijk hoop dat we die mogen gaan uitwerken”

Op welke twee campagnes ben jij het meest trots? 

Met veel plezier deel ik twee bijzondere campagnes waar wij bij familyblend ontzettend trots op kunnen zijn. Deze campagnes laten zien hoe samenwerking en creativiteit kunnen leiden tot positieve verandering.

Samen met Albert Heijn hebben we de krachten gebundeld in de missie om kinderen te stimuleren om meer groenten en fruit te eten. Met het concept Kleurrijk Eten werden ouders en kinderen geïnspireerd en gestimuleerd om bij Albert Heijn groenten en/of fruit uit het seizoen te kiezen en toe te voegen aan een maaltijd of tussendoortje. Om de kinderen actief te betrekken bij deze campagne hebben we in samenwerking met Albert Heijn en Kek Mama een doeplaat ontwikkeld, zodat kinderen spelenderwijs meer leren over groenten en fruitsoorten (zie de doeplaat hieronder). Meer weten over deze specifieke campagne? Klik hier voor meer informatie.

Daarnaast hebben we deze maand (augustus, 2023) de campagne “Zakgeldpraat” gelanceerd in samenwerking met ASN Bank. Zakgeld is een belangrijk topic onder ouders. Het is namelijk een essentieel onderdeel van de financiële bewustwording van een kind. In Zakgeldpraat worden vragen en onderwerpen op een toegankelijke manier besproken door en voor ouders. samenwerking en creativiteit

 

Waar haal jij jouw creativiteit vandaan?

Mijn creativiteit haal ik uit mijn dagelijks leven als moeder, ik maak veel dingen mee en kom daarin verschillende uitdagingen tegen. Al die dingen die ik zie gebeuren, helpen me om steeds nieuwe ideeën te bedenken. Deze ideeën pas ik toe tijdens mijn werkzaamheden, met de hoop mijn kennis te mogen delen met andere jonge gezinnen.

Wat vind jij het leukste aan je werk?

Naast mijn collega’s (🙂), vind ik het heel leuk om andere mama’s op een creatieve manier te mogen bereiken en inspireren met alle mooie campagnes die wij maken.

Wat zijn jouw toekomstplannen binnen familyblend?

Er liggen nog genoeg ideeën en concepten op de plank waarvan ik natuurlijk hoop dat we die mogen gaan uitwerken. Daarnaast zijn we druk bezig met het nog beter maken van onze branded content en komen er hele gave dingen aan. Ik kijk er altijd erg naar uit wanneer een idee werkelijkheid wordt!samenwerking en creativiteit

Artikel geschreven door Sesanne Leeuwenburg, Creative Director familyblend

Wil jij ook 5 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk