Even voorstellen: Familyblend the Agency

Influencer marketing gericht op jonge gezinnen? We’re here to help. Familyblend The Agency garandeert dankzij een enorm netwerk van 2.000 kwalitatieve mommy influencers altijd een match. 

Ons team denkt every step of the journey met je mee: van briefing tot concept, van influencer selectie tot project management en rapportage. Met 17+ jaar ervaring kennen we de young parenting markt als geen ander en weten wat werkt, ook voor jouw merk. 

Als je kiest voor Familyblend the Agency, kies je niet alleen voor expertise en ontzorging, maar ook voor kwalitatieve influencers en datagedreven campagnes mét bereikgarantie.

Wat maakt ons uniek?

Ons influencer netwerk

Wat onze mommy influencers uniek en interessant maakt, is dat ze elk een eigen niche hebben en een ‘mom-next-door’ zijn. Eerlijk, betrouwbaar en daarom dichtbij hun doelgroep. Met een groot bereik en hoog, inhoudelijk engagement als resultaat. Onze exclusieve creators zijn daarbij onze ‘cherries on top’.

Onze creators

Toegankelijk, moeder, kwalitatief & ieder haar eigen niche

@maritbrugman

408K volgers

6,4% engagement

447.8K TikTok volgers

@styleandsugar

73.6K volgers 

4,3% engagement

 

@liekedeb.nl

23K volgers

7,3% engagement

 

@onsgezinvanhierendaar

19.8K volgers

6,7% engagement

 

@ellensm

31.7K volgers

9,4% engagement

72.6K TikTok volgers

@miniliefde

16.6K volgers

6,9% engagement

 

@denagelkerkjes

73.3K volgers

4,8% engagement

64.6K YT subscribers

Wij zijn dagelijks op zoek naar de beste influencers, waardoor er altijd een goede match te vinden is.

Ons team

Betrokken, transparant & positief

Succes cases

IKEA

Voor IKEA realiseerden 2 creators een totaalbereik van 17.6 miljoen views. Dit middels 6 make-over video’s op Instagram en TikTok. Moment of fame voor de IKEA Kallax kasten: in the pocket.

Primark

De Primark zomercollectie werd door 3 micro influencers in het zonnetje gezet: in een Instagram post, Instagram Story set én blog op Mamaplaats. Het resultaat: een totaal bereik van 360.000, 1.444 kliks en 6.000 quality views op Mamaplaats.nl.

Albert Heijn

De Albert Heijn ‘Zomerbundel’ werd onder de aandacht gebracht door 8 micro influencers in Instagram Stories. Het resultaat: een gezamenlijk bereik van 400.000, 17.000 kliks naar de bundel en 550 conversies.

Sounds good?

Ook op zoek naar impactvolle momfluencers voor jouw campagne? Mail naar agency@familyblend.nl & join the family.