New family member: Gerben ten Thij

Senior Database Marketeer

Welkom!

Familyblend heeft een nieuwe family member! Gerben ten Thij is ons team komen versterken. Wie is Gerben? We stellen hem even voor!

Gerben (39) woont in Amsterdam samen met zijn vriendin. Hij is begonnen in finance, maar werkt inmiddels alweer 9 jaar in het vakgebied van de marketing data.  Dat heeft hij onder andere gedaan voor G4S, Pearle en Eye Wish en de laatste 3 jaar voor de wijnwebshops wijnvoordeel.nl en wijnbeurs.nl.

“Ik krijg energie van samen naar een doel toewerken. We hebben elkaar en elkaars kennis nodig om te groeien als organisatie.”

Vertel Gerben, waar kom je vandaan?

Ik kom oorspronkelijk uit Badhoevedorp, maar woon nu al een tijd in Amsterdam. Over een jaar krijgen wij ons eigen appartement in de Amsterdamse wijk IJburg. Daar kijken we wel naar uit, eindelijk een huis dat van ons is.” 

Wat vind jij leuk aan je werk?

“Ook al staat data al ruim 10 jaar bij veel organisaties op de agenda, ik merk dat het toch nog vaak een abstract onderwerp is en dat iedereen er anders over denkt. Wat ik heel leuk vind, is om te laten zien hoe je data inzet om je organisatie verder te brengen. Dat kan in dataproducten zitten maar ook in inzichten die we gebruiken om onze doelgroep beter te leren kennen. Het leukste aan mijn werk is om teams te begeleiden op het gebied van data en vanuit daar samen concrete actiepunten op te stellen.

Energie!

Waar krijg jij energie van?

“Ik krijg energie van samen naar een doel toewerken. Iedereen heeft zo zijn eigen specialisme, mijne is data natuurlijk. We hebben elkaar en elkaars kennis nodig om te groeien als organisatie. Ik merk dat er bij Familyblend ontzettend veel kennis in huis is en dat iedereen heel enthousiast is. Daar krijg ik ook energie van: een organisatie waarin iedereen vooruit wil.

Even wat anders dan werk; wat doe je in je vrije tijd?

“Ik hou er heel erg van om naar concerten te gaan. Helaas is mijn laatste concert alweer bijna 2 jaar geleden. Ik heb goede hoop dat het er in 2022 weer een keer van komt. Verder ga ik graag uiteten en naar de kroeg en bezoek ik samen met mijn vader de thuiswedstrijden van Ajax. Als dat allemaal weer mag uiteraard. Verder voetbal ik zelf ook nog en probeer ik daarnaast nog op een ander moment in de week te sporten.”

Wat is jouw ambitie bij Familyblend?

“Bij Familyblend willen we de autoriteit zijn op het bereiken van jonge gezinnen. Dat kan niet zonder goed om te gaan met data. Mijn ambitie is dat we een data volwassen organisatie worden. Dat betekent dat we leren van de inzichten en dat we onze klanten kunnen adviseren over welke segmenten voor hen interessant zijn. Wij kunnen dan voor onze klanten het juiste segment bereiken.”

Wil jij ook 3 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk