New family member: Anna Rixt Sijens

Jr. Marketeer

Welkom!

Familyblend heeft een nieuwe family member! Anna Rixt Sijens is ons Marketing team komen versterken. Wie is Anna Rixt? We stellen haar even voor!

Anna Rixt (21) begon bij Familyblend als stagiaire, maar is inmiddels fulltime marketeer. Ze houdt van 80’s muziek en eet graag met vrienden en familie. Ze is de jongste telg van de Family maar staat zeker haar mannetje 😉

“Er zijn al veel mensen die Familyblend kennen, maar deze groep kan altijd groter! Ik denk namelijk dat Familyblend een goede asset voor elk bedrijf kan zijn. “

Vertel Anna Rixt, waar kom je vandaan?

“Ik ben geboren in Lelystad maar na een paar jaar zijn we al naar het prachtige Friesland verhuisd. Daarom zeg dan dus eigenlijk ook altijd dat ik uit Friesland kom. Sinds een jaar woon ik nu in Utrecht. Omdat ik uit een klein dorpje in Friesland kom was even wennen, maar ik vind het heerlijk om in Utrecht te wonen! Of ik een Fries accent heb? Nee, gelukkig niet haha!”

Hoe ben je bij Familyblend terecht gekomen?

“Ik ben van stagiaire naar fulltime marketeer gegaan. Na een verschrikkelijke eerste stage bij een ander bedrijf kwam ik per toeval Familyblend tegen. Ik weet nog dat ik mijn CV en motivatie had opgestuurd en al snel op gesprek mocht komen. Dat gesprek voelde niet als sollicitatie maar als een goed gesprek met twee hele leuke (toekomstige) collega’s. Na mijn eerste ervaring was ik wel toe aan een warm bad. Ik had het gevoel dat Familyblend mij dat wel kon bieden. Het leuke is dat ik mijn stage heb gedaan op de redactie van Mamaplaats maar toch merkte dat marketing beter bij mij past. Daarom is het ook zo tof dat ik nu bij Familyblend de mogelijkheid heb om mij te ontwikkelen als marketeer!”

Wat vind jij leuk aan je werk?

“De diversiteit in taken, geen dag is hetzelfde. Elk merk heeft zijn eigen behoefte. Zo focussen we bij Kek Mama op het werven van nieuwe abonnees en bij Familyblend ben ik de website volledig aan het optimaliseren. Deze diversiteit geeft mij ook de mogelijkheid alle aspecten van marketing te ontdekken en mij daarin te specialiseren.”

Energie!

Waar krijg jij energie van?

“Ik krijg heel veel energie van het samen eten met vrienden en familie. Eten is sowieso mijn love language! Ik kook graag, vooral voor anderen. Daarnaast kan ik ook heel erg genieten van gewoon lekker met mijn ogen dicht in het zonnetje zitten en muziek luisteren.”

 

Even wat anders dan werk; wat doe je in je vrije tijd?

“Zoals ik al zei hou ik erg van koken, dat doe ik dan ook vaak in mijn vrije tijd. Mijn guilty pleasure is ook wel echt naar ‘oude’ muziek luisteren. Zelf kom ik uit 2001 maar ik hou echt van muziek uit de jaren 80.

Ik heb laatst mijn vader zijn platenspeler overgenomen en ben al goed bezig met het creëren van een collectie lp’s. Niet alleen de platenspeler heb ik overgenomen van mijn ouders, maar ook hun muzieksmaak. Greep uit mijn lp-collectie: Fleetwood Mac, Creedence Clearwater Revival, George Michael, Michael Jackson maar ook Adele, Camilla Cabello en Lana del Rey zijn al onderdeel van mijn collectie. Misschien nog wel meer mijn guilty pleasure; luisteren naar Doe Maar, De Dijk en De Scene.”

 

Wat is jouw ambitie bij Familyblend?

“Ik wil ervoor zorgen dat binnenkort iedereen Familyblend weet te vinden als markleider op het gebied van marketing gericht aan jonge gezinnen. Er zijn al veel mensen die Familyblend kennen, maar deze groep kan altijd groter! Familyblend kan een goede asset voor elk bedrijf zijn.”

Wil jij ook 3 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk