New family member: Amanda van der Meer

Head of Sales

Welkom!

Familyblend heeft een nieuwe family member! Amanda van der Meer is ons team komen versterken. Wie is Amanda? We stellen haar even voor!

Amanda is een echte salestijger. Met veel ervaring in sales jaagt ze dan ook graag de steden waar ze gaat werken achterna om te wonen. Ondanks alle drukte die komt kijken binnen een sales baan heeft Amanda hier een goede balans in gevonden. Zo kun je haar ook met een goed boek op de bank vinden en wie weet met een glas wijn ernaast.

“Ik vind het leuk dat het continue veranderende digitale landschap vraagt om flexibel te zijn. Van het integreren van een nieuw socialmediaplatform in je marketing mix tot het finetunen van KPI´s voor gegarandeerd bereik.” 

Vertel Amanda, waar kom je vandaan?

“Ik ben opgegroeid in Sassenheim, een dorp in de Bollenstreek. Desondanks nooit naar Het Keukenhof geweest #oeps. Tot nu toe ben ik bij elke nieuwe job meeverhuisd, want er gaat niets boven op de fiets naar kantoor. Na Den Haag werd het Amsterdam dus wie weet is Utrecht dit jaar aan de beurt..?”

Wat vind jij leuk aan je werk?

“Ontdekken waar de behoefte van een merk ligt om vervolgens een strategie uit te werken die impact maakt. We werken met een divers portfolio aan partners samen dus de ene keer denk je na over luiers en de andere keer over een wimperverlengende mascara (mama´s willen zichzelf tenslotte ook blijven verzorgen). Ook vind ik het leuk dat het continue veranderende digitale landschap vraagt om flexibel te zijn. Van het integreren van een nieuw socialmediaplatform in je marketing mix tot het finetunen van KPI´s voor gegarandeerd bereik.” 

 

 

Energie!

Waar krijg jij energie van?

“Misschien corny, maar toch van de kleine dingen in het leven. De zon op je gezicht, een goed glas wijn, mooie gesprekken.

Even wat anders dan werk; wat doe je in je vrije tijd?

“De stad in: lunchen, borrelen… zo lang het maar met eten en drinken te maken heeft haha. Ook kan ik geen dag zonder te sporten en duik ik graag de bank op met een boek of serie.

Wat is jouw ambitie bij Familyblend?

“Verder werken aan de marktleider positie van Familyblend in de doelgroep jonge gezinnen. We hebben relevante tools en platformen die echt kunnen bijdragen aan blijvende awareness en branding voor merken. Niet met one off campagnes, maar met structurele partnerships. En natuurlijk breid ik het salesteam graag uit met extra collega´s.

Wil jij ook 3 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk