Familyblend breidt expert rol ‘jonge gezinnen’ uit met overname Kek Mama

Per 1 december 2021 wordt Kek Mama, het (online) glossy magazine voor moeders, overgenomen door Familyblend en Kompas. De OR van DPG Media is akkoord en daarmee is de overname officieel.

Rik van Elk, CEO en oprichter van Familyblend: “We zijn enorm trots dat Kek Mama onderdeel wordt van het portfolio van Familyblend. Dat portfolio bestaat uit het sterke Mamaplaats, 1.500 mommy influencers en een affiliate netwerk dat volledig gericht is op het jonge gezin.

De overname van Kek Mama past perfect bij de groei die we nu doormaken met een focus op groter en sterker bereik in de doelgroep. Daarnaast geeft dit nog betere inzichten en data over de jonge gezinnen. Met deze inzichten kunnen we passende, creatieve concepten ontwikkelen om zo impact te maken voor onze adverteerders.

We heten de sterke redactie onder leiding van Jannine Berkelaar enorm welkom. Samen willen we verder bouwen aan de toekomst van dit crossmediale merk voor moeders en de kruisbestuiving met de andere tools uit ons portfolio.”

Over Familyblend

Familyblend is dé online marketing agency die merken met jonge gezinnen verbindt. Dit doen we inmiddels al meer dan 15 jaar en onze expertise over deze doelgroep zorgt ervoor dat wij als kennispartner merken een unieke en uiterst gerichte service kunnen bieden.

Wij blenden doelstellingen naar succesvolle campagnes en samenwerkingen.

Let’s talk!

Wil jij ook 3 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk