Corendon x familyblend

Voor iedere familie de beste vakantiedeal 

De uitdaging

Als de kinderen het naar hun zin hebben, is de vakantie geslaagd” toch? En wat maakt gezinnen nog gelukkiger? Een geweldige vakantiedeal! Samen met Corendon zijn wij een campagne gestart om hen als dé reisorganisatie onder de aandacht te brengen die voor elk gezin de beste vakantie aanbiedingen heeft. Het doel van deze campagne was om meer bewustzijn te creëren en bekendheid te vergroten voor de beste vakantie aanbiedingen.

De campagne 

Voor deze campagne hebben we samengewerkt met twee geweldige influencers: @elinezwitser en @annickvelthuis! Ze hebben op een eigen manier Curaçao verkend en hun avonturen gedeeld met hun volgers. Beide influencers hebben maar liefst 100 contentstukken gedeeld, wat aanzienlijk hoger is dan de overeengekomen hoeveelheid content. Eline heeft laten zien hoe je het beste kunt genieten van Curaçao, zelfs met kleine kinderen. Van strandplezier tot avontuurlijke ontdekkingen, ze heeft het allemaal laten zien. En Aniek heeft haar volgers meegenomen op een perfecte familievakantie, waarbij Corendon alle zorgen wegnam. Op deze prachtige bestemming kon ze echt genieten van quality time met haar familie.

Naast de influencer content hebben we ook verschillende tools ingezet op Kek Mama en mamaplaats. Op mamaplaats hebben we vier sponsored stories gepubliceerd en drie social campagnes uitgevoerd. Verder zijn er twee advertenties verschenen in Kek Mama Magazine en hebben we drie keer een native advertentie gebruikt.

Het resultaat

Voor deze campagne hebben we een geweldig resultaat mogen behalen van maar liefst 7,6 (!) miljoen impressies. We zijn erin geslaagd om de doelgroep mee te nemen in ons concept: voor iedere familie de beste vakantiedeal.

Wil jij ook 5 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk