Babboe x familyblend
De uitdaging
Familyblend en Babboe bakfiets hebben de handen in een geslagen om meer awareness en activatie te creëren rondom het merk Babboe. Babboe ontwikkelt al 15 jaar betaalbare en veilige bakfietsen. Voor iedereen is er wel een Babboe bakfiets die bij ze past. Deze bakfiets maakt jouw dagelijks leven leuker en gemakkelijker! Babboe x Familyblend
“Wij verbinden merken met jonge gezinnen en met 17 jaar ervaring binnen deze doelgroep weten we bij familyblend als geen ander wat er speelt onder vaders en moeders.”
De campagne
Om Babboe onder de aandacht te brengen bij de doelgroep jonge gezinnen hebben wij een audience sponsored story en native ad ontwikkelt. Zie hier de audience sponsored story die zichtbaar is op Kek Mama. Met deze sponsored story hebben we een een overscore van 24% behaald op de AVQ’s, wat betekent dat het een uitstekende match was met de doelgroep. Tijdens de campagne lag de nadruk vooral op de volgende boodschap: bij aankoop van een elektrische Babboe bakfiets ontvangt u €100,- korting op accessoires.
Met de Babboe bakfiets heb jij jouw ‘kleine auto’ al voor €2500,-
Het resultaat Babboe x Familyblend
De doelstelling voor de totale campagne was een bereik genereren van 200.000 en is met een overscore van 40% ruimschoots behaald.