Kek Mama

Kek Mama is van oorsprong een glossy magazine, maar inmiddels met haar social media en online platform een ijzersterk multimedia merk voor de mama die zoveel meer is dan alleen moeder.

Kek Mama richt zich op vrouwen die meerdere rollen hebben en die alles uit het leven willen halen (moederschap, carrière, sociaal leven) en zich daar níet schuldig over voelen. Hey biedt drukke moeders een heerlijk moment voor zichzelf, met eerlijke verhalen, persoonlijke interviews, herkenbare columns en fijne lifestyle tips.

2,5M

Unieke bezoekers/mnd.

10M

Paginaweergaven
/mnd.

133K

Gemiddeld print bereik /mnd.

120K

Actieve nieuwsbriefleden

191k

Instagram en Facebook volgers

Hoofdredacteur Jannine Berkelaar over Kek Mama

“Bij Kek Mama weten we als geen ander hoe het leven van moeders eruit ziet. Ze zijn druk, ja. Maar tegelijkertijd hebben zij de touwtjes stevig in handen en weten ze heel goed wat ze willen. Daarom serveren we onze inspirerende en herkenbare content dagelijks op verschillende momenten via de diverse kanalen die dit prachtige merk rijk is. Het glossy magazine, de drukbezochte website, onze eigen webshop, het videokanaal (Kek Mama TV), de nieuwsbrief, de populaire social media-accounts en de podcast (Mama doet ook maar wat) maken van Kek Mama een rijk en zichtbaar merk.

Veel bedrijven richten zich op moeders. Logisch, want moeders gelden nog altijd als de gatekeepers die bepalen wat er in huis komt, wat er op tafel staat en wat de vakantiebestemming wordt. Kek Mama kent deze doelgroep door en door. We weten wat ze lezen, liken, sharen en wat ze wegklikken. We weten waar we ze moeten bereiken en hoe we dat moeten doen.”

Jannine Berkelaar, hoofdredacteur

“Kek Mama is de #1 glossy voor moeders, met kinderen van 0 tot 12 jaar.” 

KekMama.nl

Kek Mama is tegenwoordig niet meer alleen een glossy magazine, maar ook een website met diverse social media kanalen. Op www.kekmama.nl vind je eerlijke verhalen, persoonlijke interviews, herkenbare columns en fijne lifestyle tips. Wat is Kek Mama en waar staat ze voor?

  • Crossmediaal
  • Focus op de vrouw, die ook moeder is
  • Herkenbaar en dichtbij
  • Lichte toon: humor, tikkie brutaal en soms op het randje, zelfspot, relativering, vrolijk
  • Trendy: veel fashion en lifestyle, een luxe gevoel, altijd een BN-er op de cover
  • Eigentijds

Kek Mama is…

 blikverruimend, positief, relevant, betrouwbaar, betrokken, inspirerend, eigentijds en uitdagend.

Naast de website en glossy magazine heeft Kek Mama ook diverse social media kanalen waarop zij haar content deelt. Via deze kanalen worden nog meer vrouwen bereikt die zoveel meer zijn dan alleen moeder. Daarnaast worden op de social media kanalen ook aandacht besteed aan situaties die herkenbaar zijn voor iedere vrouw.

Ook zichtbaar zijn in de #1 glossy voor moeders?