Data marketing

Een relevante advertising campagne en minimale waste?

Door slim gebruik te maken van de grote hoeveelheid data op onze platformen kunnen we profielen opbouwen van fans.  Deze profielen geven inzicht in bijvoorbeeld geslacht, leeftijd,  fase van ouder zijn en interessegebieden zoals mode, beauty en lifestyle.

“Je doel groep leren kennen? Dat kan niet zonder data!”

Zoë Servaas, Lead Marketing.

Wat kunnen wij met deze data? 

Met dit inzicht weten we wie de gebruikers van onze platformen zijn en kunnen we per campagne de juiste subgroep onder jonge gezinnen bereiken.

Mogelijkheden:

  • E-mailmarketing (non-dedicated, dedicated en always on)
  • Selectieve display targeting op de platformen.

Het resultaat? Een relevante advertising campagne en minimale waste.

 

Benieuwd wat wij met onze data voor jou kunnen realiseren?

Success Stories

Testimonials

Familyblend verzorgt al jaren naar tevredenheid gericht verkeer en omzet door inzet van relevante publshers via hun affiliate netwerk

Geeske Steenbeek

PLUS Retail

 “Familyblend kent haar doelgroep zo goed dat ook moeilijk te bespreken onderwerpen om worden gezet naar succesvolle campagnes met impact. Fijn om een redactie te hebben die met je meedenkt!”

Romy Vooijs

Monuta

“Familyblend weet steeds met een creatieve campagne onze merken op een relevante, natuurlijke manier onder de aandacht te brengen bij onze doelgroep.

Mandy Beuckens

MGA Entertainment

< Influencer marketing

Content marketing >