Primark x familyblend

Modeserie Kerst

De uitdaging

Familyblend en Primark hebben de handen ineen geslagen in de missie om meer awareness en activatie te genereren binnen de doelgroep jonge gezinnen tijdens de kerstperiode. Primark streeft ernaar de conversie te vergroten voor hun modeserie met het gehele kerstassortiment.Primark x familyblend

De campagne 

Voor deze campagne hebben we diverse tools ingezet. In Kek Mama hebben wij een uitgebreide advertorial van zes pagina’s geplaatst, waarin deze prachtige kerstcollectie werd uitgelicht. Daarnaast zijn sponsored stories, Instagram Stories en een social media campagne gebruikt om de collectie onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. Ten slotte is Primark meegenomen in de dedicated e-mails van zowel Kek Mama als Mamaplaats, en is er een native advertentie ontwikkeld.

Het resultaat EasyToys x Familyblend

Voor deze campagne hebben we een totaal bereik van 600.000 gerealiseerd. Een resultaat waar we samen met Primark trots op zijn!

Primark x familyblend

Wil jij ook 5 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk