Primark x Familyblend: Oh baby!

Een uitdijende buik betekent gelukkig niet meteen dat je hobbezakken aan moet. Primark weet als geen ander hoe ze mooie, betaalbare kleding moeten maken. Ook wanneer je zwanger bent! Samen met Primark draaiden we een campagne om de prachtige zwangerschapscollectie speciaal voor de zomer onder de aandacht te brengen. Dit werd gedaan onder de zwangere doelgroep van Familyblend en haar titels.

Aan de hand van een advertorial in Kek Mama, de inzet van influencers en een social media campagne werd de zomercollectie uitgezet onder de doelgroep. De campagne scoorde uitermate goed en behaalde maar liefst 50% meer quality views dan bij soortgelijke campagnes! Dit was mede dankzij de perfecte match met de influencers.

Kek Mama online

Primark staat bekend als een trendy winkel met leuke prijzen. De social campagne werd daarom ingestoken op comfy, trendy en betaalbare zomerse zwangerschapskleding.

Met een overscore van 80.000 views was het gesponsorde artikel het best draaiende onderdeel van de online campagne voor Primark. Het artikel werd ingestoken op de 9 musthaves voor zwangeren voor deze zomer. Vervolgens werd het artikel extra aangejaagd via de social media kanalen van Kek Mama. 

Tegelijkertijd werd een display/bannering campagne uitgeserveerd op de homepage van Kek Mama. Familyblend x Primark: Oh baby!

Kek Mama print

Naast online awareness maakten we een 1/1 print advertorial met focus op de USP’s van Primark. Deze verscheen in editie #7 van de glossy Kek Mama (winkeldatum 28 juni 2022).

Influencer campagne

Naast alle uitingen op de socials en in het magazine van Kek Mama werd ook een influencer campagne opgezet. De drie influencers, Kimberly, Lieke en Zia maakten content voor de Primark zomercollectie. Van de 3 influencers waren er 2 zwanger. In totaal zorgden de 3 influencers voor meer dan 40% van het totale bereik. 

@deviervankim en @zakiapicolina waren zwanger tijdens het draaien van deze campagne. Zij lieten daarom ook uitgebreid in hun Instagram stories zien hoe zij de zomerse zwangerschapskleding van Primark op hun zwangere lichamen stylen. 

@liekedeb.nl was niet zwanger. Zij heeft tijdens deze campagne gefocust op de kindercollectie van Primark. In een Reels liet zij zien hoe haar zoontje kon kiezen tussen de outfits die zij of haar man uitkoos. Een vernieuwende en inspirerende manier van het showen van de collectie.

 

Campagneresultaten

Familyblend x Primark: Oh baby!

 

Kwalitatief

Exclusieve en kwalitatieve content gemaakt door influencers speciaal voor Primark

Kwantitatief

De campagne bereikte 133.000 Kek Mama lezeressen en behaalde online maar liefst 1,2 miljoen views. Dat is een half miljoen overscore op basis van de benchmark! En ook op quality views haalde de campagne een overscore van 50%. 

Familyblend x Primark: Oh baby!

Wil jij ook 5 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk