Emma Sleep x familyblend

Thema: Slaap | Slaap is heilig

De uitdaging

Van een goede nachtrust kunnen we soms alleen maar dromen. Terwijl slaap enorm belangrijk is om ons geestelijk en lichamelijk goed te voelen. Iedere ouder weet hoe belangrijk slaap is voor een jong gezin. Informatie over slaap wordt daarom veel gezocht en geraadpleegd, ook op onze titels.

Emma Sleep stond voor de uitdaging om de boodschap ‘slaap is heilig’ over te brengen naar jonge gezinnen door middel van bewustwording en activering te bevorderen.Emma Sleep x familyblend

De campagne 

Tijdens deze campagne hebben we print en online perfect kunnen combineren. In Kek Mama magazine presenteerden we een prachtige portretreeks van twee gezinnen over vier pagina’s. Daarnaast hebben we online gebruikgemaakt van twee sponsored stories, een social boost campagne en een native ad. Dit leverde prachtige resultaten op om samen met Emma Sleep het thema ‘slaap’ onder de aandacht te brengen bij de doelgroep jonge gezinnen.

Het resultaat Emma Sleep x Familyblend

Voor deze campagne hebben we een totaal bereik van 630.000 impressies behaald. We zijn erin geslaagd om de doelgroep mee te nemen naar de kern en het belang van een goede nachtrust.

Emma Sleep x familyblend

Wil jij ook 5 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk