Eliza was here x familyblend

Campagneboodschap: Campagne boodschap: Unieke vakanties, weg van de massa

De uitdaging

Als de kinderen het naar hun zin hebben, is de vakantie geslaagd. Maar vergeet daarbij jezelf als ouder ook niet. Ontdek unieke vakanties weg van de massa. Precies de vakantie die je als familie niet zocht, maar die toch alles biedt wat je zoekt – mogelijk gemaakt door Eliza was here. Samen met hen hebben wij een campagne opgezet die zich specifiek richt op bewustwording en activatie rondom dit onderwerp, met specifiek de focus op jonge gezinnen.

De campagne 

Om ouders met jonge kinderen kennis te laten maken met het concept van “Eliza was here” hebben wij diverse tools ingezet op onze platformen Kek Mama en mamaplaats. Op beide platformen hebben we een social campagne, een sponsored story, een Instagram story en een native ad geplaatst. Daarnaast vroegen wij travel addict en moeder van twee Rachel Siwaletti (op social media bekend als De Huismuts) naar haar ervaring met “Eliza was here”. Haar ervaringen zijn te lezen in een prachtige blog op mamaplaats.

Het resultaat

Voor deze campagne hebben we een totaalbereik van 1,4 miljoen impressies behaald. We hebben prachtige branded content artikelen gemaakt, die uitstekende resultaten hebben opgeleverd om de juiste doelgroep voor Eliza was here te bereiken.

Wil jij ook dergelijke resultaten behalen? Neem dan contact op met: sales@familyblend.nl

Wil jij ook 5 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk