Dit risicovolle product ligt ook bij jou in huis!

Het inslikken van knoopcelbatterij kan binnen twee uur een levensbedreigende chemische reactie veroorzaken

De uitdaging

Wist jij dat 80% van de letsels bij baby’s en peuters in of om het huis ontstaat? Aandacht voor een kindveilig huis is daarom super belangrijk. Samen met VeiligheidNL heeft familyblend de handen ineen geslagen om jonge ouders te behoeden van gevaren want; een ongeluk zit in een klein hoekje en voorkomen is beter dan genezen! VeiligheidNL x Familyblend

De campagne 

Samen met VeiligheidNL draaiden we een campagne om meer awareness en activatie rondom dit onderwerp te creëren. Dit hebben we gerealiseerd aan de hand van twee flights:

Binnen deze flights hebben wij vier sponsored stories en een Instagram story gerealiseerd, daarnaast hebben wij samengewerkt met vier influencers (Debbie @moedertjeohhh, Carlijn @carlijnblom, Rosemarijn @xrosemarijnelise, Debbie Dhillon @debbiedhilon). Naast het gebruik van hun eigen Instagram-kanalen, hebben zij ook een artikel geschreven voor ons platform Mamaplaats.

VeiligheidNL x Familyblend

Het resultaat VeiligheidNL x Familyblend

Succesvolle flight
De laatste flight over de knoopcelbatterij heeft voor de meeste impressies gezorgd, dit onderwerp heeft veel losgemaakt onder de jonge gezinnen. Deze succesvolle flight resulteerde tot een overscore van 460.000 views.

Bereik influencer
Wanneer er specifiek naar de inzet van de influencers gekeken wordt gedurende de campagne, zijn er dankzij de vier influencers maar liefst 700.000 views behaald.

Volledige campagne VeiligheidNL x Familyblend
Met deze volledige campagne hebben wij een bereik kunnen genereren van maar liefst 1.2 miljoen. Wat inhoudt dat we een overscore van ruim 500.000 hebben gecreëerd.

 

VeiligheidNL x Familyblend

Wil jij ook 5 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk