Netflix x familyblend

700.000 x “Oei, ik Groei!”

De uitdaging

Het krijgen van een kind is een ingrijpende gebeurtenis die je leven verandert, van slapeloze nachten en de eerste woordjes tot het bespreken van opvoedingskwesties. Deze thema’s zijn herkenbaar voor elke ouder, en toevallig is dit precies waar de Netflix-film “Oei, ik Groei!” over gaat.
Familyblend heeft Netflix ondersteund bij het vergroten van het bereik en het verhogen van de bekendheid van deze film, die perfect aansluit bij onze doelgroep: “jonge gezinnen”. Netflix x Familyblend

“Wij verbinden merken met jonge gezinnen en met 17 jaar ervaring binnen deze doelgroep weten we bij familyblend als geen ander wat er speelt onder vaders en moeders.”

De campagne 

Om de film Oei, ik Groei! onder de aandacht te brengen bij de doelgroep “jonge gezinnen”, zijn er verschillende tools ingezet op ons platform Kek Mama. Denk aan:

– Sponsored story op Kek Mama 
– Native Ad
– Redactioneel artikel 1 (PR)
– Redactioneel artikel 1 (PR) 

Het resultaat Netflix  x Familyblend

De doelstelling voor de gehele campagne was het genereren van bereik en awareness, met een KPI van 600.000. Deze doelstelling is ruimschoots overtroffen met een overscore van 110.000.

Wil jij ook 5 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk