360º campagne familyblend | C&A x Kek Mama

Creatief concept: Naar buiten met C&A

De uitdaging

C&A heeft eind september 2023 haar outerwear collectie gelanceerd: een collectie die vrij (buiten) bewegen ondersteunt en tegen een stootje kan. Familyblend mocht hier een passende campagne bij realiseren met als doelstelling om awareness en branding te creëren voor de outerwear collectie. Ons hoger doel voor deze campagne was het stimuleren van kinderen om hen meer buiten te laten spelen. Tijdens deze campagne lag de focus op moeders met kinderen tussen de 4-8 jaar.360º campagne familyblend | C&A x Kek Mama

De campagne 

Familyblend en C&A hebben de handen ineen geslagen, waar uiteindelijk het creatieve concept ‘Naar buiten met C&A’ uit is ontstaan. Kek Mama en C&A hebben laten zien dat moeder en kind met de outerwear collectie klaar zijn om samen buiten avonturen te beleven. Dit hebben we mogen laten zien aan de hand van onderstaande middelen.

Event
Op woensdag 27 september kwamen een heleboel mama’s en kinderen samen voor het ‘C&A x Kek Mama Outerwear event’. De zon liet zich graag nog even zien voor een onvergetelijke dag met een stijlworkshop van Lizet Greve voor de mama’s, een knutselsessie van Rebecca Boektje voor de kids, een speurtocht, fotoshoot, lunch én voor iedereen een nieuwe outfit. De moeders schitterden en waren super blij met hun nieuwe outfits en mooie portretfoto’s.

De uitgangspunten van het event waren:
– De kinderen kregen de kans om de belofte van C&A – vrijuit bewegen met de outerwear collectie – op een ludieke manier te toetsen.
– C&A heeft door het event een waardevolle binding kunnen opbouwen met hun eigen doelgroep.
– Tijdens het event is er unieke content geschoten die Kek Mama en C&A beiden hebben ingezet. Voor Kek Mama zijn deze beelden zowel in print als online terug te zien.

Kek Mama
2 x een sponsored story op de instagram van Kek Mama
– Sponsored story 1
– Sponsored story 2
Reels op de Instagram van Kek Mama
1/1 advertentie in Kek Mama
1/1 advertorial in Kek Mama
Coverpas in Kek Mama
Bannering op kekmama.nl

Het resultaat Albert Heijn x Familyblend

Doelstelling voor de totale campagne was een bereik van 825.000, deze is met een overscore van 90.000 ruimschoots behaald.

360º campagne familyblend | C&A x Kek Mama

Wil jij ook 5 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk