New family member: Michel Vreeburg

Managing Director

Familyblend heeft een nieuwe family member! Michel Vreeburg start mei 2021 als Managing Director. Wie is Michel? Waarom heeft hij deze stap genomen en wat is zijn ambitie? Je leest het allemaal in dit interview.

 

Vertel Michel, wat is jouw achtergrond? 

“De afgelopen 10 jaar werkte ik in diverse rollen binnen GroupM en de Greenhouse Group. Als Digital Strategist was ik zelf direct betrokken bij de strategie, planning, executie en optimalisatie van grote campagnes voor verschillende merken. Ik was daarna Director van Greenhouse Mindshare en de lead voor tachtig online marketing specialisten die dagelijks voor de allerbeste resultaten werkten in opdracht van Mindshare haar adverteerders. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Eneco, Volvo, ING en Unilever.”

 “Familyblend is een jonge, energieke en ambitieuze organisatie, het is echt een familie.”

Welke expertise neem je mee naar Familyblend? 

“Mijn kennis in digitale strategie en ervaring met groeiende teams. Ik heb door de jaren heen veel gezien binnen een snelgroeiende organisatie. Ik zag wat wel, en wat niet werkte en hoe je effectief stuurt op groei.”

“Familyblend is een jonge, energieke en ambitieuze organisatie, het is echt een familie. We zijn dé kennispartner in het bereiken van jonge gezinnen. Er is ontzettend veel kennis en expertise aan boord en ook oog voor elkaar. Familyblend staat graag naast de klant. Hierdoor is er heel veel mogelijk, maar zijn er tegelijkertijd ook heel veel keuzes. Hier moeten wij focus in krijgen en goed georganiseerd raken.”

“De niche en de wil om één ding heel goed te kunnen als een organisatie trekt mij persoonlijk heel erg aan: het impactvol bereiken van jonge gezinnen is wat wij als Familyblend heel goed kunnen. Wij zijn echt dé kennispartner en ‘the place to go’ voor het bereiken van jonge gezinnen.”

Waar ligt je ambitie bij Familyblend?

“Mijn persoonlijke ambitie is met het sterke team dat er al staat duidelijke prioriteiten te stellen om van Familyblend een partij te maken waar je echt niet omheen kunt als je jonge gezinnen wilt bereiken. We gaan onze media en bereik diensten aanscherpen en uitbreiden met sterke campagne concepten en datadiensten. Je moet voor elke vraag of inzicht over de doelgroep bij ons terecht kunnen.”

Waar krijg jij energie van?

“Ik vind het mooi mensen te helpen om meer uit zichzelf te halen en hun persoonlijke groei in lijn te brengen met de groeiambities van de organisatie. Bij mijn eerste werkgever gebruikten we de slogan ‘mensen in hun kracht’. Als iedereen in de organisatie snapt waar we heen willen en iedereen handelt vanuit haar of zijn kracht dan ga je echte duurzame impact maken voor je adverteerders. Die impact geeft mij energie. Daarnaast word ik zelf in het dagelijks leven ook erg blij als een merk net dat extra stapje doet of het makkelijk maakt voor de klant. Bij familyblend gaan we daar ook voor, en vergeet niet om plezier te hebben terwijl je dat allemaal doet. Waar mensen lachen, wordt meer bereikt.”

Wat wil je zeggen tegen de klanten van Familyblend?

“Vraag ons meer dan alleen bereik, laat ons meedenken en werken aan het bereiken van je marketing doelstellingen. Onze influencers en onze redactie weten uit jarenlange ervaring precies hoe ze jonge gezinnen kunnen raken in het hart. Ons affiliate netwerk sluit daar vervolgens naadloos op aan om van die doelgroep ook echt klanten te maken.”

 

BIO 

– Michel Vreeburg

– 44 jaar

– Trotse papa van 2 kids

– Wordt blij van verse Napolitaanse pizza’s bakken in de tuin

– Bereikbaar op 06-54653983

 

 

Wil jij ook 3 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk