Naïf x Familyblend: Zorgeloos in de zon

Het is belangrijk om de huid van je kindje altijd goed te beschermen. Vooral in de zomermaanden kan de huid extra bescherming gebruiken. Om deze reden heeft Familyblend samen met Naïf een mooie, impactvolle campagne gedraaid.

De belangrijkste doelgroep voor deze campagne waren ouders met kinderen tussen de 0 en 5 jaar. Door middel van twee mooi vormgegeven advertorials in Kek Mama en eerlijke verhalen van de influencers van Familyblend is Naïf online zichtbaar.

Mediaplan en verloop van de campagne

 

Inzet van Kek Mama online + offline 
  • 2x advertorial in Kek Mama 1/1 pagina;
  • 3x advertentie in Kek Mama 1/1 pagina;
  • 3x Sponsored Story Basic op Kek Mama;
  • 2x Influencer Impact campagne van 10 influencers (5-20K volgers) waarvan 1x op voor thema Baby en 1x voor thema Zon. 

Bovenstaande tools zijn ingezet voor deze campagne. Zowel het online als offline bereik van Familyblend wordt gebruikt om Naïf onder de aandacht te brengen. De campagne wordt versterkt door de combinatie van de online en offline tools. Door de inzet van Kek Mama magazine ontstaat er een always on zichtbaarheid voor Naïf: 6x in een maand-editie om het thema baby te laden en gedurende 3 maanden lang het thema zon d.m.v. onze special “editie zomer” van Kek Mama. Deze thema’s passen goed bij het merk Naïf wat de content redactioneel erg interessant maakt.

 

Naast deze continue zichtbaarheid ondersteunen we online de campagne met extra draagvlak door kwalitatieve en inhoudelijke artikelen te plaatsen over Naïf. Onderwerpen van deze artikelen waren bijvoorbeeld: ‘Zó kies je de juiste zonbescherming voor je kind’ en ‘Zo kies jij de juiste verzorgingsproducten voor je baby’. Deze artikelen werden op de website van Kek Mama geplaatst waarna ze werden doorgeplaatst op alle social kanalen van Kek Mama.

 

Naast de geschreven content voor Naïf en het plaatsen van advertorials in Kek Mama, werd via influencer marketing een groep fans van Naïf ingezet die hun volgers enthousiasmeren. De interactie wordt aangegaan d.m.v. een winactie. Het krachtige aan het inzetten van de influencers is dat ze naast het delen van de winactie, ook een persoonlijk verhaal deelde. Zo spelen ze goed in op het gevoel en attenderen hun volgers op het belang van goed insmeren. Naïf werd hier mooi in verwerkt, waardoor een aankoop wordt gestimuleerd. De winactie wordt zowel op de socials van Kek Mama als op de socials van Mamaplaats winactie aangejaagd waardoor Naïf op veel plaatsen online zichtbaar is.

Campagneresultaten

Kwalitatief

Naïf verbonden aan het voor hun relevante thema zomer

Prachtige content gemaakt door de ingezette influencers

 

Kwantitatief 

Een enorm bereik van meer dan 2,2 miljoen impressies

Een bereik van 133.000 Kek Mama  lezeressen

10.000 quality views: een signaal dat de doelgroep écht geïnteresseerd is in de content

 

Wil jij ook 3 miljoen jonge gezinnen bereiken?

Wij verbinden jouw merk