News

Persoonlijke marketing? Data is key

Persoonlijke marketing? Data is key

Elke marketeer weet inmiddels: een persoonlijk benadering werkt beter dan een algemene. En om mensen persoonlijk te benaderen is het belangrijk dat je data verzamelt. Tot zover niets nieuws. Maar toch horen we nog vaak genoeg dat het inzetten van data nog niet lukt. Daarom 4 tips van Familyblend.

Lees meer
MGA L.O.L. Surprise! x familyblend: Veel meer dan alleen een speelgoedpop!

MGA L.O.L. Surprise! x familyblend: Veel meer dan alleen een speelgoedpop!

Diversiteit en het durven uitdrukken van je eigen persoonlijkheid zijn belangrijke pijlers voor de makers van L.O.L. Surprise! en dit zorgt voor de ontwikkeling van een eigen (kleding)smaak van een kind. Daarom werd in samenwerking met Kek Mama een multimediale campagne opgezet met als hoogtepunt een fotoshoot met de poppen van L.O.L. Surprise!

Lees meer
Naïf x Familyblend: Zorgeloos in de zon

Naïf x Familyblend: Zorgeloos in de zon

Het is belangrijk om de huid van je kindje altijd goed te beschermen. Vooral in de zomermaanden kan de huid extra bescherming gebruiken. Om deze reden heeft Familyblend samen met Naïf een mooie, impactvolle campagne gedraaid.

Lees meer

For years, we have been the market leader  in reaching young families

Do you also want to reach 3 million young families?

We connect your brand