News

Persoonlijke marketing? Data is key
Elke marketeer weet inmiddels: een persoonlijk benadering werkt beter dan een algemene. En om mensen persoonlijk te benaderen is het belangrijk dat je data verzamelt. Tot zover niets nieuws. Maar toch horen we nog vaak genoeg dat het inzetten van data nog niet lukt. Daarom 4 tips van Familyblend.

MGA L.O.L. Surprise! x familyblend: Veel meer dan alleen een speelgoedpop!
Diversiteit en het durven uitdrukken van je eigen persoonlijkheid zijn belangrijke pijlers voor de makers van L.O.L. Surprise! en dit zorgt voor de ontwikkeling van een eigen (kleding)smaak van een kind. Daarom werd in samenwerking met Kek Mama een multimediale campagne opgezet met als hoogtepunt een fotoshoot met de poppen van L.O.L. Surprise!

New family member: Sesanne Leeuwenburg
Familyblend heeft een nieuwe family member! Sesanne Leeuwenburg is ons sales team komen versterken. Wie is Sesanne? We stellen haar even voor!

Naïf x Familyblend: Zorgeloos in de zon
Het is belangrijk om de huid van je kindje altijd goed te beschermen. Vooral in de zomermaanden kan de huid extra bescherming gebruiken. Om deze reden heeft Familyblend samen met Naïf een mooie, impactvolle campagne gedraaid.

New family member: Danielle Wijman
Familyblend heeft een nieuwe family member! Danielle Wijman is de redactie van Kek Mama komen versterken. Wie is Danielle? We stellen haar even voor!
For years, we have been the market leader in reaching young families
Most read
Affiliate Marketing: why now?
K.J. den Hollander
Influencer Marketing X Back To School
Marion Buur
Real stories are worth gold!
Bart Gresnigt