Nieuws

Persoonlijke marketing? Data is key
Elke marketeer weet inmiddels: een persoonlijk benadering werkt beter dan een algemene. En om mensen persoonlijk te benaderen is het belangrijk dat je data verzamelt. Tot zover niets nieuws. Maar toch horen we nog vaak genoeg dat het inzetten van data nog niet lukt. Daarom 4 tips van Familyblend.

De 50 meest invloedrijke moms empoweren elkaar tijdens het mombracing event
Veel moeders hebben te maken met het online ‘momshaming’, daarom startte Kek Mama 2 jaar geleden de ‘mombracing’ campagne als positieve tegenhanger. Het mombracing thema past volledig bij het Like My Brand Moms event. Daarom organiseerde Friends of the Brands, samen met Kek Mama als mediapartner, het Like My Brands moms event volledig in het thema mombracing.
Rosa, Kristel en Anouk vertellen je graag meer over hun stage bij Familyblend en hoe zij de stageperiode hebben ervaren.

MGA L.O.L. Surprise! x familyblend: Veel meer dan alleen een speelgoedpop!
Diversiteit en het durven uitdrukken van je eigen persoonlijkheid zijn belangrijke pijlers voor de makers van L.O.L. Surprise! en dit zorgt voor de ontwikkeling van een eigen (kleding)smaak van een kind. Daarom werd in samenwerking met Kek Mama een multimediale campagne opgezet met als hoogtepunt een fotoshoot met de poppen van L.O.L. Surprise!

New family member: Sesanne Leeuwenburg
Familyblend heeft een nieuwe family member! Sesanne Leeuwenburg is ons sales team komen versterken. Wie is Sesanne? We stellen haar even voor!

Me-To-We overgenomen door Familyblend en Kompas Publishing
Me-to-We, het uitgesproken online merk voor jonge moeders, zal per 1 december worden overgenomen door Familyblend en Kompas Publishing.

Naïf x Familyblend: Zorgeloos in de zon
Het is belangrijk om de huid van je kindje altijd goed te beschermen. Vooral in de zomermaanden kan de huid extra bescherming gebruiken. Om deze reden heeft Familyblend samen met Naïf een mooie, impactvolle campagne gedraaid.

New family member: Danielle Wijman
Familyblend heeft een nieuwe family member! Danielle Wijman is de redactie van Kek Mama komen versterken. Wie is Danielle? We stellen haar even voor!

New family member: Zoë Servaas
Familyblend heeft een nieuwe family member! Zoë Servaas is ons marketing team komen versterken. Wie is Zoë? We stellen haar even voor!

Met deze 5 tips haal jij het maximale uit affiliate marketing
Affiliate marketing is een zuivere, eerlijke en transparante vorm van adverteren. Met affiliate marketing kun je dus eenvoudig veel bereik en omzet genereren, zonder hoge kosten vooraf en met een reeds bekende Return On Investment (ROI). Door deze tips te gebruiken haal jij als marketeer het meeste uit jouw affiliate marketing campagnes!
Al jaren dé marktleider in het bereiken van jonge gezinnen
Meest gelezen