Nieuws

Dit is hoe jij viraal kunt gaan
Als marketeer ben je waarschijnlijk bekend met de term ‘viraal gaan’. Dit betekent dat jouw creatieve (online) uiting snel verspreid wordt binnen slechts een paar minuten. Zo is dit onder andere gebeurd bij Tessa Heinhuis, hoofdredacteur van Mama Magazine. We hebben haar gevraagd om haar ervaringen en expertise te delen met jou, zodat ook jij wellicht binnenkort viraal kan gaan.

Gezocht: Art director Kek Mama
Ben jij een aanpakker en een visuele duizendpoot die graag het voortouw neemt in een creatief productieproces? Heb je liefde voor magazines? Dan is Kek Mama op zoek naar jou.

Gezocht: Stagiair(e) Online campagnes
Ben jij een echte planner en regel jij graag alles tot in de puntjes perfect en ben je óók nog eens creatief? Wil je alles leren op het gebied van content marketing, influencer marketing en branding? Dan is dit de stageplek die jij zoekt! Het projectmanagement team van Familyblend is namelijk op zoek naar een stagiair(e).

New family member: Lara Steenvoorden
Familyblend heeft een nieuwe family member! Lara Steenvoorden is begonnen als chef redactie van Me-to-We. Wie is Lara? We stellen haar even voor!

“Ik ben bang dat ik hun veiligheid in deze wereld niet kan garanderen..”
Eind 2022 heeft het grote, gezonde en veilige kinderen onderzoek plaatsgevonden. De enquête is gehouden onder de doelgroep van Kek Mama, Mamaplaats en Mamamagazine. Het doel van het onderzoek was het verkrijgen van informatie over de doelgroep over de twee belangrijke thema’s gezondheid en veiligheid van kinderen. De uitslag van deze enquête vind je in dit artikel!

New family member: Kimberley van Heiningen
Familyblend heeft een nieuwe family member! Kimberley van Heiningen is begonnen als online redacteur van Kek mama. Wie is Kimberley? We stellen haar even voor!

87% van de moeders in Nederland heeft te maken met momshaming.
87% van de moeders in Nederland heeft te maken met momshaming en krijgt kritiek op de wijze waarop ze het moederschap aanpakt, blijkt uit recent onderzoek van Kek Mama. Daarom draaien wij dit jaar wederom de campagne mombracing (‘mothers embracing’, red). In deze tegenhanger van momshaming roepen we alle moeders op om elkaar te complimenteren in plaats van te bekritiseren. Kek Mama editie 3 ‘Jij bent de beste’ staat geheel in het teken van mombracing.

Branded content: dé manier om de connectie aan te gaan met je doelgroep
Branded content is een vorm van reclame die perfect aansluit bij de stijl van het medium waarop het verschijnt. De inhoud en opmaak is niet te onderscheiden van de redactionele content. Betalende content wordt zo natuurlijk opgenomen tussen de redactionele content, dat de bezoeker het ervaart als ‘gewone’ content. Dit is in het voordeel van de adverteerder, de bezoeker én het medium. Hoe schrijf je branded content en wat zijn de voordelen? Onze Mamaplaats redacteur Marte Oostenveld vertelt je hier meer over.

New family member: Maud Snijders
Familyblend heeft een nieuwe family member! Maud Snijders is het influencer team komen versterken. Wie is Maud? We stellen haar even voor!
Al jaren dé marktleider in het bereiken van jonge gezinnen
Meest gelezen