WINACTIE

De doelstelling van Stokke; bekendheid geven aan de Stokke Steps kinderstoel. De vele functies uitlichten en de gezelligheid van ‘het momentje aan tafel’ uitlichten.

TESTPANEL

Doelstelling Dyson: de doelgroep kennis laten maken met de kruimelzuigers Dyson V6 Baby+Child en de Dyson V6 Top Dog en deze te overtuigen van voordelen. Als extra doelstelling het stimuleren van trial.

SPONSORED STORY

Doelstelling Body & Fit: de categorie dieetproducten onder de aandacht brengen bij de doelgroep – moeders en jonge vrouwen. Geen push-marketing, maar door leuke, interessante content kennis overdragen en de doelgroep enthousiasmeren.

SOCIAL PROMOTIE

Bij een Social campagne zijn er diverse doelstellingen mogelijk. De meest voorkomende zijn:

Informeren van je doelgroep – Genereren van bereik – Genereren van traffic – Genereren van leads – Specifieke actie onder de aandacht brengen – Informatie vanuit je doelgroep vergaren – Communiceren van een winactie – Likability verhogen

SALES GENEREREN

Doelstelling Kleertjes.com is helder: zoveel mogelijk sales genereren.

LEADS GENEREREN

Doelstelling Nutricia: Geneer zoveel mogelijk leads, zijnde zwangeren, waarmee Nutricia vervolgens kan communiceren middels e-mails.

NIEUWSBRIEF

Doelstelling Albert Heijn: aandacht genereren van de actie periode “hamsterweken” en het genereren van trial en sales.

TAILOR MADE

Doelstelling HelloFresh: Groeien in waardering onder de doelgroep gezinnen. Geen push-marketing, maar juist door authentieke herkenbare content enthousiasmeren.